Nothing's Over !!.
N O T H I N G'S O V E R


Annyeonghaseyo


Nadiah Nadhirah
@kim_msl @oohsehun
all my love is for eLement ?

Twitter

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name


TAG
Saturday, 14 May 2016 • 07:12 • 3 comments
Assalamualaikum and Hi readers ! 
Pejam celik pejam celik hahhhh kena tag dengan si blogger 
 
I'm so excited bila ada orang tag ni . Bukan apa rasanya dah lama tak kena tag macam ni . Last pun time form 3 dulu which is three years ago .  So here nak promote la giveaway ni . So macam biasa siapa tak kenal Kak wana kan . tutorial blog dia la selama ni aku duk belajar tahu . Gigih aku scroll satu satu . Gigih aku hafal code lagi hah . Nak promote la sikit kak wana ni . Kalau siapa-siapa yang baru lagi dalam dunia blog ni pi la jenguk-jenguk kak wana ni . Confirm hati akan jatuh cinta dekat blog dia . Yang mana rasa-rasa ada impian nak blog lawa-lawa pi la belajar tuto dia . Saya jamin anda pasti akan berjaya . Ingat di mana ada kemahuan di situ ada jalan dan di mana ada usaha di situ ada kejayaan .
Masalah aku sekarang satu je , hah siapa mangsa aku nak tag ni T_T . Dah la ika takde pi plkn . Aku mereput sensorang updated blog . Perhh sedihnya kehidupan ,
Here mangsa-mangsa yang di tag . Mohon alert ye , hahaha
1. Ika Chanbaek
2.Umi
3.ezliyana



3 Comments:

Blogger CikLa Shahril said...

Good luck. Cikla dtg dr segmen sama....

http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/05/birthday-giveaway-by-wanaseobycom.html

9 June 2016 at 10:21  
Blogger AinAthirah Anuar said...

Blogwalking. Kita join jugak :)
http://theathra.blogspot.com/2016/05/birthday-giveaway-by-wanaseobycom.html

12 June 2016 at 05:42  
Blogger Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

15 June 2016 at 21:58  

Post a Comment

3 comment(s)
? ?